Strony

niedziela, 16 grudnia 2012

Instagramy #4

Kolejny tydzień minął niepostrzeżenie... W uszach grała Lana Del Rey lub Radiowy Teatr Sensacji.











































28 komentarzy:

  1. cudną macie córeczkę:)ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny nowy nagłówek wow!!!! Lila coraz fajniejsza,już kawał bobasa z tych naszych dziewczyn. Juz spiochy ledwo ledwo pasują... Na fotkach zauważył am mega-sowę z lusterkiem. Mamy taką samą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy nagłowek by lily teściówka:) też mi się podoba!
    Z żalem odkładam ubranka, niektórych nawet ani razu nie założyłam...
    Sowa spoko, ale jakoś Lila się nią nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka żabka słodka, a na tym pierwszym zdjęciu widać odgniecione policzki i wnioskuje po tym, że jest to bardzo przytulasna córa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te zdjęcie z otwarta buźką! Mikołaj jak padniety też tak szeroko rozdziabia podczas snu;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naglowek extra!
    Lili takze :)
    O porn star pytac nie bede bo domyslam sie ktora to z Was obu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek przynależy do D. A moja. 11-letnia kuzynka mówi, ze to kubek z Hanną Montaną;)

      Usuń
  7. Oooo widzę, że córka momentami się "odczepiała" od rodzicielki/karmicielki:) Powtórzę się - Lilijka coraz bardziej boska, a to przecież nie jest cecha stopniowalna;) No i te usta, jak Andżelina:)
    Jakimi olejkami się trujesz?
    I co trafiło do papilotek?
    Książkę czytałam i nawet się uśmiałam, choć chyba nie taki był cel autorki:)
    A bilet z tą magiczną datą i godziną (takam spostrzegawcza ha!) Ty zachowała dla potomnych?
    Ps. Nowa czołóweczka świetna, i mówię to jak najbardziej obiektywnie;))))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczepiała się na zmiane pieluchy:D Ale mamy skok za sobą i Lila pompki robi na brzuchu!
      Olejki z body szopu: zielona herbata i limonka, a drugi to satsuma (cokolwiek to znaczy).
      Książkę pochałaniam dziś cały dzień. Hehe, śmieszna to prawda.
      Czołóweczka jak z żurnala!

      Usuń
  8. No no Lileczko piękna:*
    Już wiemy kto będzie utrzymywał rodzinę- Lilusia- pracując jako modelka; D
    Dobrze, że będzie dużo zarabiać, bo Brunelino lubi zjeść;D
    Co Ci za babeczki wyrosły babeczko?
    fajna czołóweczka, a kniga extraśna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! no moze bedzie modelka, bo jak tylko widzi aparat to na mnie juz nawet nie zerka:) A ja ja probuje rozsmieszyc.
      Babeczki nie wyrosly, dlatego sie juz nie pochwalilam:) Musze zmienic przepis!
      Czoloweczka najlepsza! Moge Ci na priv napisac kto takie cuda tworzy!

      Usuń
    2. no i podobała mi się baaaardzo!
      dostałam w prezencie od siostry maniaczki knigowej;)
      o tu:
      http://olgaiokolice.blogspot.com/2012/07/blog-post.html

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Hahaha, nie wiedzialam o co chodzi, dopiero jak obejrzalam fotki jeszcze raz:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie, bo nie mieli wersji z golfem:)

      Usuń
  11. Jak ksiazka twoja to zamawiam do przeczytania... na wymianke dam "mama ma zawsze racje" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale policzasta :* i te kocie oczyska! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ma czaderskie getry na fotce z matą!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny bobasek, zazdroszczę szczęścia. mam nadzieję, że też kiedyś będę szczęśliwą matką :)
    Będę zaglądać czasem :)
    No i zapraszam też do siebie www.abc-un.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń