Strony

poniedziałek, 10 lutego 2014

Dobra noc?

Nadszedł ten moment kiedy zastanawiamy się nad kupnem większego łóżka dla Lili. Obecnie  Lila śpi dużo lepiej, rzadko się wybudza i tylko nad ranem ląduje u nas w łóżku. Marzy mi się takie łóżko dla niej, na którym mogłabym się położyć z nią i czytać książki przed zaśnięciem. Obecnie usypiam ją na naszym  i przenoszę do jej łóżeczka jak zaśnie. Zależałoby mi jednak na tym żeby mogła się budzić w tym samym miejscu, w którym usnęła.




 
Zdecydujemy się chyba na szwedzkiego Sundvika. Macie go może?
www.ikea.com
 
 
 

42 komentarze:

  1. To też nasz typ, akurat przed nami przebudowa mieszkania i wybraliśmy te łózko dla naszej Lilki.
    A jak się Wasza pociecha czuje??
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Już lepiej, idziemy zraz na kontrole do lekarza. Antybiotyk ma do czwartku. Mam nadzieję, że lekarz potwierdzi moje pozytywne przypuszczenia. Bardzo nam się marzy spacerek!
      Pozdrowienia!
      P.S. A ile Twoja Lila ma? Ja mam trochę obawy, czy Lila nie będzie wychodzić w nocy z tego łóżka.

      Usuń
    2. Co do wychodzenia z łóżka.. Kurcze z każdym dzieckiem jest pewnie inaczej ale ja strasznie polecam wymianę łóżeczka na łóżka. U nas Filip po zmianie na łóżko zaczął przesypiać noce, lepiej spać, nie spadł jeszcze ani raz i jeśli się już w nocy obudzi to woła mnie i wtedy zabieram Go do nas, ale rzadko woła. I najważniejsze zasypia na łóżku SAM. Ja zmianę łóżeczka uważam za nasz sukces :)

      Usuń
    3. a zmieniliśmy łóżko gdy miał 18 miesięcy a teraz ma prawie 22 :)

      Usuń
    4. Właśnie chodzi o to,że nasza w ogóle nie śpi w łóżeczku i musimy je złożyć:) Ma już od jakiegoś czasu wyciągnięte szczebelki aby łóżeczko było dla niej bardziej atrakcyjne ale niestety nie zasypia w nim, czasami jak nam się uda ją przenieść to troszkę pośpi. Do rana rzadko bo pije w nocy. To wszystko uległo takiej zmianie jak przestałam karmić piersią kilka miesięcy temu...bo wcześniej było po prostu cudnie- cycuś, kąpiel, ubieranki, jeszcze łyk mleka i odlot po kilku chwilach...Pamiętam ze wcześniejszego okresu, że nawet po nocnych karmieniach okładana do łóżeczka spokojnie zasypiała.

      Dlatego pomyślałam, że remont i takie wielkie zmiany może zachęcą ją do tego alby bardziej zaprzyjaźniła się z misiem przytulasem. Myślałam też o tym, że może po zaśnięciu będę mogła po cichaczu opuścić śpiącą królewnę:P Przydatne i bezpieczniejsze będzie podczas dziennych drzemek.
      Nasza ma teraz 17,5 msc.
      Mam nadzieję, że macie dobre wieści od lekarza i idziecie jutro na spacer :)

      Usuń
    5. Wlasnie to przemawia za zmiana lozka. Kurcze, tylko cos sie nagle stało i Lila juz dwa razy zasnela w swoim lozeczku ze szczebelkami;) hehhe no i sama nie wiem, sundvik zajmuje troche wiecej miejsca. Lili łóżko bedzie jeszcze przez jakis czas stało u nas w sypialni. Ehhhh

      Usuń
  2. Ja niedawno kupiłam Nikoli to łóżko ale nie mogę o nim wiele powiedzieć ponieważ Niki jeszcze w nim nie chce spać:) Myślę, że jest za mała bo skończyła dopiero dwa latka ale robiliśmy pokój więc łóżko jest:). Musze po prostu jeszcze poczekać. A co do łóżka to myślę, że jest przyszłościowe bo dość duże więc zakup na lata. Fajny design, w ikea wiele materacy do wyboru i przecudne pościele do tych łóżek więc po prostu POLECAM!!! Pozdrawiam i zapraszam http://mala-stylistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upssssss to moja ma 16,5.

      Usuń
    2. O własnie, jaki to jest bezsens! Kiedy byłam w ciąży, zastanawialiśmy się, JAK DŁUGO dziecko korzysta z łóżeczka szczebelkowego. Nie znałałam się na tym, więc przeczesałam internet (ha ha ha) i w wielu miejscach widziałam informację o tym, że szczebelkowe rodzice zmieniają na normalne ok. 2,5-3 urodzin. I co?! My już krótko po pierwszych urodzinach dostrzegliśmy potrzebę normalnego łóżka... Kolejna rzecz, która w planowaniu wyprawki okazała się totalnie odmienna od moich potrzeb.

      Usuń
    3. My kupilusmy cot bed, wieksze lozeczko (140x70), ze zdejmowanymi bokami. Synek ma 21 ms ale nie wiem kiedy zdejmiemy boki, maly wiercipieta. Bala bym sie tez, ze sie obudzi, gdy ja bede mocno spala, ze wypadnie przez luke :/ wiec my sie wstrzymamy na dluzej chyba...

      Usuń
    4. O, w pl nie ma takich rozmiarów. My tydzien temu kupilsmy wieksze. Niedlugo podziele się z moimi spoztrzeżeniami na blogu.

      Usuń
  3. Chciałam jeszcze zapytać o tą pościel w gwiazdki....jakiej firmy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też mi się spodobała :)

      Usuń
    2. Juz pisze! Pościel jest z h&m home kids. Niestety w wawie nie ma tego działu. Kolezanka mi ja wysłała z poznania. A kosztowała całe 39.90 i niby jest z bawełny organicznej.

      Usuń
  4. Mamy i polecamy :)
    Moja Pola to typ dziecka, które samo spać nie lubi i długo nie mogłam jej nauczyć spać samej...
    W końcu kupiliśmy to łóżeczko i ŚPI SAMA - więc jak dla mnie ono jet magiczne. Poza typ dzięki tym wyższym bokom, które nie są barierką (bo tych nie lubię) mam jakąś taką większa pewność, że z łóżka w nocy tak szybko nie wypadnie. I najważniejsze dla nas - spokojnie się w nim w dwójkę mieścimy, więc kiedy w nocy Pola woła mamę - mama jest w stanie jako tako do rana się w nim wyspać razem z Polą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam ale widziałam to łóżko ;) wyglądało dobrze ale nie wiem czy się sprawdzi.. my mamy łóżeczko z odkręcanym dostawnym bokiem także póki co się o nic nie martwimy :) nasz Aron jest za mały ma dopiero dwa miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety nie ma takiej opcji, wiec musimy pomyśleć o nowym

      Usuń
  6. Łóżeczka na żywo nie widziałam, ale fajnie wygląda. Podoba mi się. Dla naszego G. chyba za wcześnie na takie, bo ciągle by z niego wychodził i przychodził do naszej sypialni ;-) Ale na przyszłość... Zaraz sobię do kajetu ,, zakupy na przyszłość" zapiszę ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też rozglądam się już poważniej za łóżeczkiem. Niebawem będziemy mieli remont, chcemy zrobić Lil oddzielny pokój i zmienić łóżeczko na łóżko. Co prawda Lil budzi się raz w nocy, choć ostatnio coraz częściej dopiero (dopier?! dla mnie to jak środek nocy! haha) o 6 rano i to już jest pobudka ostateczna, a wtedy jeszcze pół godziny-godzinę turla się między nami lub łazi po sypialni. Mam trochę obawy, czy nie będzie z łóżka wychodziła w środku nocy.
    A co do łóżka, to braliśmy pod uwagę to metalowe z Ikei. Choć ostatnio zerkam nieśmiało i na to. Nie wiem, które będzie lepsze...

    Ot, ale pomogłam...haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam takie obawy, ze wyjdzie w nocy z lozka i pojdzie na poszwędy. Co do tego metalowego... Jest piekne, widziałam tez, ze sweetmillieu ma takie. Natomiast takie łóżko z metalowa rano złe sie użytkuje. My takie mamy w wersji 160x200 i nawet jak poloze poduszkę pod plecy i np cos czytam to pręty wbijają sie w plecy.

      Usuń
  8. Mi też się ono marzy. :-)

    Ładne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale macie fajne te matrioszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matrioszki ściągnęłam z netu z PDF i druknelam. Jak chcecie moge wrzucic linka.

      Usuń
    2. a ja się męczyłam sam a zrobiłam jedną i odpuściłam, linkiem mnie uratujesz bo jestem na etapie urządzania pokoju dla mojej Majki..... psss... podglądam was bardzo długo więc wypadałoby się przedstawić :) Agata mama Majki (w maju skończy 3 latka), Pozdrawiamy :)

      Usuń
  10. Ja również zastanawiam sie nad tym łóżkiem :) Ale cudna pościel w gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ono wydaje mi sie najbardziej sensowne

      Usuń
  11. oglądałam go jak byłam w tym tyg. w ikea :-) my też takie kupimy (też bo jeszcze mąż o tym nie wie ;p) ale u nas chyba jeszcze nie czas na zmianę łóżka bo nasza Lili mimo tego że nad ranem przenoszę ją do nas to kręci się niemiłosiernie i bałabym się że wykręci się na podłogę. Czasem jak wejdę do pokoju to ma głowe tam gdzie przy położeniu miała nogi ;-) Lilka śpi jeszcze ze szczebekami dlatego a poza tym bałabym się że wylezie z łóżka w nocy i gdzieś zaśnie na podłodze (a dywanu brak) i się wychłodzi ;-) Co do samego łóżka wydajawło mi się sensowne. PS. Ponowię pytanie - Ania skąd ta pościel ???? / kika1983

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam takie obawy! Pościel z h&m kids za 39.90, ale niestety nie ma tego działu w wawie.

      Usuń
    2. dzięki pościel super - żeby ten mój maluch chciał pod kołdrą spać ;-) ... wyszukałam na ich www że w Klifie jest na Okopowej ale czy ta pościel jest nie wiem. / kika

      Usuń
  12. Ale dlaczego juz do duzego lozeczka??? Przeciez ona nie ma nawet potora roku??? no nie mow ze sie nie miesci?
    Obserwuje u wielu mam taki "ped"... skad sie to bierze?
    z godnolki za wczesnie do spacerowki, z maxi cosi 0-13 za wczesnie do drugiego fotelika, z lozeczka do lozka...
    NIe mowie ze ty masz ten ped, ale obserwuje to u moich znajomych i mnie to dziwi lekko. Moj Felix jezdzil do 7 miesiaca w glebokim wozku, wiekszosc znanych mi mam juz miala swoje w spacerwokach w wieku 5 miesiecy, Felix jezdzil do 14 miesiaca w mc inne juz w wieku 8-9 miesicy siedzialy w duzych fotelikach... itd, itd.... Felek spac bedzie jeszcze dlugo w swoim lozeczku:)))) Do tego moge kiedys dokupic boczki i zrobic z niego takie lozeczko jak ty zaprazentowalas na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! No właśnie dlatego, że chce żeby budziła się w tym samym miejscu, w którym zasnęła.Poza tym ona lubi spać w poprzek łóżka i budzi się, bo noga jej utknęła między szczebelkami. Mam wrażenie, że ona tego łóżeczka zwyczajnie nie lubi. Budzi się i od razu chce z niego wychodzić.

      Usuń
  13. jej lozeczko stoi jeszcze u was w sypialni?
    No jak nie lubi to sparwa jest zupelnie inna. U nas Felek spi w spiworku i ma jeszcze te ochronki dookola calego lozeczka. Wiec nie ma szans na wystawienie nogi czy uderzenie sie w szczebelki.
    Jak tak sparwa u was wyglada to chyba rzeczywiscie nie ma innego wyjascia. Ale przyznam ze nad ta Ikea bym sie zastanawila... piekny design ale jakosc... no coz. Drewniane meble maja bardzo slabe... gdzie nie pukniesz czy stukniesz wszystko odpada. Moj Felek jest na etapie demolowania komody:( Wali w nia butelka i robi dziury... a ja odkurzaczem niszcze na dole...
    A myslalas nad tymi metalowymi z Ikei? Bo to drewniane to na chwile...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No stoi:) Hehhe, Lilka nie ma swojego pokoju i chyba jeszcze długo nie będzie miała. To prawda z tą jakościa ikeowską. Ale tego metalowego nie biorę nawet pod uwagę, bo nasze 160x200 jest właśnie takie i jest tragiczne np. do czytania książki. Podkładam poduchy, a i tak pręty wbijają mi się w plecy.

      Usuń
  14. Oj, zgadzam się co do tej "funkcjonalności" łóżka metalowego, przerabiam codziennie ( i do nowego mieszkania juz z nami to łózko nie jedzie:). To łóżko drewniane ze zdjęcia jest bardzo ładne, jeden z moich typów do nowego pokoju, ale dla starszej córki, Zosia poki co zostaje w swoim łóżeczku. Nie wiem, jak śpi Lilka, ale Zosia potrafi się bardzo rzucac przez sen ( jej siostra tez, jakis miesiac temu nawet w nocy z łózka zleciała:( ) i boje się, że Zosia jest jeszcze za mała na takie dorosłe łózko...Ostatecznbie wolę, jak uderzy się w szczebelki ( kupilismy gruby ochraniacz) niż miałaby wylądowac na podłodze.
    A łózko ogladałam w ostatnią sobotę i jest naprawdę sliczne, jedno, co mi sie nie bardzo podoba, to brak jakiejs szuflady na dole, gdzie można by trzymac pościel lub nawet zabawki, co przy pokojach z mniejszym metrażem jest bardzo wygodne. Ale zawsze można zastosowac nasz obecny patent i kupic płaskie pojemniki i schowac je pod mebel:)

    Super, że Lilka ma się już lepiej:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrzuc prosze linka z matrioszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze bardzo http://www.smallfryblog.com/wp-content/uploads/2014/01/BabushkaPrintable.pdf

      Usuń
  16. Moja Jaga tak się kręci w łóżeczku, że ja to się na razie zastanawiam nad dokupieniem ochronki na szczebelki, ale fakt, zastanawiam się czy aby na pewno nie jest to wynikiem bądź co bądź wąskiego łóżeczka ... Ale to z ikei jest świetne :)

    http://czczagadanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Liluszka ma taką samą fryzurę, jak moja córka ;)

    OdpowiedzUsuń